Kayıtlar

Formula1

Yusuf Burak Elkan

 

Ben Yusuf Burak Elkan, 2021'den beri Swift çalışan 👨‍💻 iOS geliştiricisiyim 🚀

- 🌱 Şu anda SWİFT öğreniyorum 
- ❓ Bana Swift ile ilgili her şeyi sorun 
- ⚡ E-Ticaret Uygulamam Aşağıdan bilgilere ulaşabilirsiniz.
 
KullandığımYapılar 





Merhabalar, Öncelikle girişe animated tasarımını oluşturdum resimleri arkada hareket ettirerek, video gibi olmasını sağladım. 3rd Kütüphane kullanarak tab bar ın görünüşünü animated olarak şekillendirdim. Proje tüm cihazlara boyutlandırma olarak uyumludur kendini auto layout ederek boyutlandırdım. Servisleri bağlantısıyla sürücü listesi çekip Ana Sayfaya liste olarak (Table View Cell) yazdırdım liste puan sıralamasına göre sıraladım. Sağdan sola kaydırarak Favorilerime ekle ve Kişi detay butonları çıkmaktadır. Favorilerime tıklandığında alert çıkarak eklendiğini söylüyor, aşağıda ki tab barda favorilerime giriş yaparak beğendiklerinizi görebilirsiniz. Favoriler sayfasını Core Data ile besledim. favori sayfasında sağdan sola kaydırarak silebiliyorsunuz. Sürücü resimlerini gösterebilmek için cocoapods kullanarak erişmeyi başardım. Projeyi istediğiniz şekilde bitirdim +(Kendim eklemek istediğim tasarımlar, animated ve tab bar)

Benimle İletişime girin



Getting Info...
Çerez Onayı
Trafiği analiz etmek, tercihlerinizi hatırlamak ve deneyiminizi optimize etmek için bu sitede tanımlama bilgileri sunuyoruz.
Oops!
It seems there is something wrong with your internet connection. Please connect to the internet and start browsing again.
AdBlock Detected!
We have detected that you are using adblocking plugin in your browser.
The revenue we earn by the advertisements is used to manage this website, we request you to whitelist our website in your adblocking plugin.
Site is Blocked
Sorry! This site is not available in your country.